24/7 website support
In een Service Level Agreement beloven we 24/7 website support. Wat krijg je daarvoor en hoe werkt het? En wanneer slapen wij dan?
Jouw website moet natuurlijk altijd online staan en altijd werken. Maar hoe krijg je dat voor elkaar. Techniek kan je op elk moment in de steek laten; en wat dan?
24/7 support betekent dat er altijd iemand beschikbaar is om hulp te bieden, ongeacht het tijdstip van de dag (of nacht). Dit houdt in dat je op elk moment van de week (ook in het weekend en op feestdagen) contact kunt opnemen met de klantenservice als je problemen ondervindt of vragen hebt over je hostingdienst.
De ondersteuning vindt plaats via verschillende communicatiekanalen:
- Telefoonondersteuning: Je kunt bellen voor directe hulp.
- Live chat: Directe communicatie via een chatfunctie op de website.
- E-mailondersteuning: Je kunt vragen of problemen per e-mail indienen, die snel worden opgepakt.
- Ticket systeem: Een systeem waarin je een verzoek kunt indienen dat later wordt opgevolgd.
Hoe werkt 24/7 support?
Wij, van Pixel Creation, slapen gewoon thuis en niet op kantoor, en toch bieden wij 24/7 support. Hoe dat werkt leggen we je graag uit.
24/7 support bieden we uitsluitend aan als het gaat om webhosting. Dit betreft dus het ‘in de lucht zijn’ van de webserver. Deze webservers zijn virtuele machines die wij afnemen van een grote hostingpartij. Ook deze hostingpartij biedt 24/7 support, maar die hebben daar hun hele organisatie op ingericht.
Ben je afhankelijk van je website of online diensten, ook in het weekend en in de avonden dan zorgen wij met onze 24/7 support ervoor dat wij altijd bereikbaar zijn mocht je ontdekt hebben dat je website het niet doet of dat je online dienst niet functioneert.
Ook 24/7 support nodig voor jouw online dienst?
Ook hier geldt dat wij erop vertrouwen dat je ons enkel contact als het echt nodig is en dat je dat dan doet via een passend communicatiekanaal. Hoe het precies werkt staat exact omschreven in het Service Level Agreement. Ook vind je hier onze responstijden en alles wat nog meer nodig is om de support op maat af te stemmen op jouw behoeften. Wil je weten hoe dit voor jou zou uitpakken? Neem contact met ons op en we helpen je er graag mee zodat jij niet meer afhankelijk bent van onze kantoortijden. We helpen je graag, ook met een goede nachtrust!