Doelgroep onderzoeken
Of het doel nou is om jouw doelgroep te informeren, te amuseren of te overtuigen, wij helpen je door jouw doelgroep aan te spreken.
Doelgroep segmentatie
Waarnaar is jouw doelgroep op zoek? Op welke manier zoekt jouw doelgroep en wie is jouw doelgroep? Een antwoord op deze vragen is belangrijk om jouw doelgroep effectief te kunnen bereiken. Maar vaak kun je deze vragen niet beantwoorden met maar één antwoord. Jouw doelgroep is namelijk op te delen in verschillende segmenten. Oftewel: jouw doelgroep is op te delen op basis van bepaalde criteria (bijvoorbeeld: leeftijd, functie, maar ook op basis van gedrag). Door de juiste segmentatie toe te passen kun je jouw doelgroep effectiever aanspreken en zowel online als offline meer rendement realiseren.
Online persona's uitwerken
Per segment schrijven wij een persona uit die representatief is voor dat segment. Wij denken na over de behoefte van jouw bezoeker en bedenken een aanpak waarmee we jouw doelgroep niet alleen bereiken, maar ook overtuigen van de voordelen van jouw product of dienst. Online persona's helpen je dus om jouw doelgroep effectief te kunnen benaderen.
Iedere klant legt een reis af
De Customer Journey is de afgelopen jaren veel bekender geworden. Inmiddels zijn er dan ook verschillende varianten, maar het belangrijkste blijft dat iedere klant een bepaald traject doorloopt waarin ze de keuze maken voor een product, dienst of bedrijf. Wij zorgen ervoor dat de juiste boodschap op het juiste moment bij de juiste persoon komt. Het liefst zelfs met personalized content.
Benieuwd?
Ben jij benieuwd hoe wij jou verder kunnen helpen door het uitvoeren van een doelgroep onderzoek? Neem dan gerust eens contact met ons op en laat ons weten waar je mee bezig bent. Wij geven je graag wat meer informatie.