Pixel Super Support
Ja, wij nemen de telefoon zelf op en we hebben een hekel aan een antwoordapparaat. Mail je naar support@pixelcreation.nl? Sinds kort hebben wij een eigen ticketsysteem ontwikkeld waarop de mails binnenkomen. Jouw mailtje wordt dus nog steeds door echte medewerkers gelezen en behandeld maar je krijgt voor elke vraag een ticketnummer in ons systeem. Super toch?
In de afgelopen jaren is ons bedrijf goed gegroeid. Steeds meer bedrijven in de regio Arnhem-Nijmegen weten de weg naar Pixel Creation te vinden. We zien ook dat het aantal vragen aan onze support afdeling fors is toegenomen. Vragen komen binnen via ons contactformulier, via de e-mail en via de WhatsApp op onze vaste telefoonlijn. Het beantwoorden van al deze vragen geven wij hoge prioriteit want uiteraard willen wij super support leveren!
Ticketsysteem
Om onze klanten nog beter te kunnen bedienen, hebben wij op 3 februari 2024 onze service uitgebreid door een ticketsysteem in gebruik te nemen. Dit systeem is door onze eigen developers ontwikkeld, geheel naar onze eigen wensen. Wat betekent dit voor jou als klant van Pixel Creation? Worden de supportmedewerkers worden nu ontslagen? Integendeel! Jouw support vraag wordt, zoals altijd, persoonlijk door ons opgepakt en afgehandeld. Je krijgt net zo snel reactie als voorheen, dus wees gerust. Vanaf nu krijgt jouw support vraag een nummertje waarmee je nog sneller geholpen wordt bij vragen of opmerkingen die verband houden met je eerste vraag. Is dat niet super geregeld?
Wil je hier meer over weten, bel ons gerust, dan leggen we je uit hoe dit werkt en wat de voordelen zijn van deze nieuwe werkwijze.