SEO & SEA
SEO & SEA

SEO & SEA

In de online marketing gereedschapskist mag zoekmachine marketing niet ontbreken. Met zoekmachine marketing bedoelen we dat je actief marketing bedrijft met het doel om beter gevonden te worden.

Zoekmachine marketing

Zoekmarketing is weer onder te verdelen in SEO (zoekmachine optimalisatie) en SEA (zoekmachine adverteren). Hoe gaan wij hiermee om en wanner zetten we het een in en wanneer het ander?

Altijd SEO

In principe zijn wij fan van SEO. Wij gaan het liefst langdurige en duurzame klantrelaties aan en zo bouwen we ook graag geleidelijk merkbekendheid en internet autoriteit op. Door je websites steeds aantrekkelijker te maken en beter vindbaar krijg je in potentie meer bezoekers en meer conversie. Investeringen in SEO zijn geen weggegooid geld. Goede teksten kunnen gewoon blijven bestaan, zelfs wanneer vormgeving en code vernieuwd worden. Met SEO investeer je in geloofwaardigheid en stabiliteit. Langzaamaan zal het organisch verkeer groter worden en dat biedt uiteraard kansen!

Soms SEA

SEA zien wij meer als een noodzakelijk kwaad. Als je snel meer bezoekers nodig hebt en je site is nog niet goed gerankt dan is SEA een optie. Advertenties kun je heel gericht inzetten. Zo kun je targeten op leeftijd, doelgroep, bedrijf, functie en soms zelfs op vorige functie. Op zo’n manier je doelgroep kunnen benaderen is natuurlijk ideaal als je met je marketingcampagne snel resultaat wil boeken.

Schrijf je direct in voor onze nieuwsbrief

Ieder kwartaal een overzicht van alle tips, ideeën en ontwikkelingen. Zo blijf je werken aan je website, handig toch?

Inschrijven

Blog Webdesign, webdevelopment en heel veel meer!

Schrijf je direct in voor onze nieuwsbrief

Ieder kwartaal een overzicht van alle tips, ideeën en ontwikkelingen. Zo blijf je werken aan je website, handig toch?

Inschrijven
1